25 kilo mindre

Alla inlägg den 10 juli 2016

Av Jeanette - 10 juli 2016 18:21

Har haft en riktigt härlig söndag. Jag började dagen med jordgubbar och banan till frukost (en väldigt god kombination för övrigt!). Planen var att jag skulle hinna med en promenad också, men så blev det inte. 


 

Efter frukosten packade jag ihop det jag skulle ha med mig till mamma och Per då jag skulle spendera dagen hos dom med brorsan och syrran med familj. Där hade jag, mamma, syrran och Leon (systersonen) lite spa med fotbad och sedan nagelfix. Så klart så ville även Leon ha lite färg på naglarna och jag fick agera nagelfixare åt honom och även syrran. Svårt att måla på andra tycker jag, men samtidigt roligt att få öva lite. 


Jag satsade på en mörkare rosa på tårna och på naglarna en ljusare rosa och turkost. Somrigt och fint! Var precis en sådan dag jag behövde då jag skämmer bort mig själv lite och samtidigt roligt att för en gångs skull ha lite fina naglar då jag tyvärr inte får ha nagellack på jobbet. Men det ska jag passa på att ha nu på semestern :)


 


Leon han tyckte det var roligt att leka och ställa ordning på alla mina nagellack. Jag har några stycken... haha.


 

 


Av Jeanette - 10 juli 2016 08:55

Gårdagen började tidigt med jordgubbsplockning med mamma, syrran och Leon. Första gången jag plockar själv på jag vet inte hur många år. Tror jag fortfarande bodde hemma då!

Vid 13-tiden var det dags för min kusin Theos 10-årskalas som den här gången var på minizoo i Tibro med korvgrillning och efter det frisbeegolf. Fikat bestod av varsin glass och eftersom jag får äta det ibland och det var kalas så åt jag också en. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här får ni följa mig, en tjej i 30-års åldern, på min viktresa. Mitt mål är att gå ner minst 25 kilo och ni kommer få följa mina fram- och motgånger under vägens gång. Tips, recept och mkt mera blir det också.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards