25 kilo mindre

Direktlänk till inlägg 29 juni 2016

Första invägningen imorgon

Av Jeanette - 29 juni 2016 12:15

Börjar bli lite smått nervös inför morgondagen då det är dags att väga in mig för första gången. Självklart så blir jag besviken om det inte visar neråt någonting på vågen. Jag tycker ändå att det borde göra det då jag inte ätit en massa skräp varje dag och har försökt att tänka lite på kaloriintaget. Men som sagt så är första fokuset att äta ordentligt då jag fuskat rejält med det och ofta bara ätit fika och ostbågar/chips istället... När min semester drar igång så kommer jag lägga ner ännu mer på att äta bra och hälsosam mat och även få in dagliga promenader, så då kommer det förhoppningsvis hända mer på vågen. Har som mål att gå ner minst fem kilo från det att jag började tills jag är tillbaka från semestern den 7:e augusti. Självklart så hoppas jag ju på att krossa det målet ;)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 10 juli 2016 18:21

Har haft en riktigt härlig söndag. Jag började dagen med jordgubbar och banan till frukost (en väldigt god kombination för övrigt!). Planen var att jag skulle hinna med en promenad också, men så blev det inte.      Efter frukosten packade jag ...

Av Jeanette - 10 juli 2016 08:55

Gårdagen började tidigt med jordgubbsplockning med mamma, syrran och Leon. Första gången jag plockar själv på jag vet inte hur många år. Tror jag fortfarande bodde hemma då! Vid 13-tiden var det dags för min kusin Theos 10-årskalas som den här ...

Av Jeanette - 9 juli 2016 21:38

Igår firade jag in semestern med god mat och lite dryck med ett gäng härliga tjejer. I vanlig ordning så är jag klar långt i förväg så då passade jag på att leka lite med kameran, haha.       Jag vet att det var Inte så bra för figuren med f...

Av Jeanette - 8 juli 2016 13:49


I natt jobbade jag min sista natt på ett litet tag för nu väntar nämligen fyra veckors underbar semester. Det ska bli så otroligt skönt för jag känner mig faktiskt bra sliten efter ett år som varit lite av en känslomässig berg-o-dal-bana. Det händer ...

Av Jeanette - 7 juli 2016 23:12


  Med tanke på hur den senaste veckan har gått med kosten så hade jag lite av en klump i magen när jag ställde mig på vågen idag. Det är inte varje dag man blir glad över att bara ha gått ner 1hg, men jag var så lättad över att det inte var plus s...

Presentation


Här får ni följa mig, en tjej i 30-års åldern, på min viktresa. Mitt mål är att gå ner minst 25 kilo och ni kommer få följa mina fram- och motgånger under vägens gång. Tips, recept och mkt mera blir det också.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards